ANUNȚ ANULARE CONCURS OCUPARE POST VACANTI INFORMATICIAN/OPERATOR BAZE DATE, I, studii medii- 2025- publicat în data de 05.03.2025
Având în vedere prevederile Hotărârii de Guvern nr. 1336/ 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Centrul Județean de Resurse și de Asistență Educațională Teleorman anunță anularea concursului de recrutare, din motive obiective, demarat în data de 20.02.2025, cu termen de depunere a dosarelor 14.03.2025, și proba scrisă în 19.02.2025, pentru ocuparea unui post contractual de execuție, vacant, de informatician/ operator baze date, I, studii medii, publicat pe site-ul:
https://posturi.gov.ro/anunt/informatician-operator-baze-date-i-m/
CONCURS OCUPARE POST VACANT- INFORMATICIAN/OPERATOR BAZE DATE- 2025- publicat în data de 20.02.2025
A) Centrul Județean de Resurse și de Asistență Educațională Teleorman, cu sediul în Teleorman-Alexandria, str. Carpați Nr. 15, Corp C, etaj III, județul Teleorman, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G.nr. 1336/ 08.11.2022:
1. Numărul postului scos la concurs: 1 post
2. Denumirea postului: informatician/ operator baze date I, studii medii
3. Nivelul postului: funcție de execuție
4. Structura în cadrul căreia se află postul: personal didactic auxiliar – compartiment administrativ
5. Perioada și durată timpului de lucru: nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
6. Gradul profesional: I, Studii medii
7. Scopul principal al postului: Activități informatice specifice unităților de învățământ, nivel preuniversitar
B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Candidaţii vor depune dosarele de concurs la secretariatul Centrului Județean de Resurse și de Asistență Educațională Teleorman cu sediul în Alexandria, str. Carpați Nr. 15, Corp C, etaj III, secretariat, în perioada 20.02.2025 – 14.03.2025, interval orar 12:00-15.00.
Relații suplimentare la sediul CJRAE Teleorman și la numărul de telefon 0347 805 501.
La depunerea dosarelor actele prevăzute la pct. B) lit. b)-e), vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Restul documentelor se vor depune în original!
Concursul va consta în:
a) Selecția dosarelor de înscriere: 17 martie 2025, ora 10.00
b) Proba scrisă: 19 martie 2025, ora 09.00
c) Proba practică: 21 martie 2025, ora 09.00
d) Proba interviu: 24 martie 2025, ora 10.00
C) Condițiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra
autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și
funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de participare la concurs:
• Studii în specialitatea postului (finalizate cu diplomă), minim studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
• Competențe de configurare, administrare rețele de calculatoare, de întreținere/ depanare hardware și software a calculatoarelor și echipamentelor periferice, de creare și administrare pagini web, de instalare și utilizare a sistemelor de operare și a softurilor educaționale
• Abilități de relaționare, comunicare și muncă în echipă.
Toate probele se vor susține la sediul Centrului Județean de Resurse și de Asistență Educațională
Teleorman, cu sediul în Alexandria, str. Carpați Nr. 15, Corp C, etaj III, secretariat.
Candidații se vor prezenta având asupra lor actul de identitate (C.I./B.I.)
D.) Tematica:
2. Echipamente de rețea și de comunicație;
3. Instalări și configurări de echipamente în rețele locale structurate (switch-uri, routere);
4. Administrarea rețelelor de calculatoare;
5. Securitate și mentenanță, programe antivirus;
6. Arhitectura calculatoarelor personale, diagnosticare si depanare defecte.
7. Sistemul de operare Windows
8. Instalare și configurare sisteme Windows;
9. Instalare si mentenanță software. Licențe.
10. Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, Outlook
11. Cloud computing, partajarea fișierelor, stocare, lucru în cloud, backup și restaurare
12. Google Suite / MS Office 365 – administrare si configurare, utilizare
13. Creare si actualizare site-uri web
14. Baze de date
15. Utilizarea Sistemului Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR).
Bibliografia:
• Legea Învățământului Preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
• Regulamentul de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar cu modificările și completările ulterioare, aprobat prin Ordinul M.E. nr. 5726/2024;
• Regulamentul de organizare și funcționare a centrelor județene/al municipiului București de resurse și asistență educațională, aprobat prin Ordinul M.E. nr. 5.701/ 2024
• Lege nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în forma electronică
• Legea nr. 363/28.12.2018 (actualizata) privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente in scopul prevenirii, descoperirii, cercetării, urmăririi penale si combaterii infracțiunilor sau al executării pedepselor, măsurilor educative și de siguranță, precum și privind libera circulație a acestor date.
• O.G. nr. 27/30.01.2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor
• Legea 16/996 Legea Arhivelor Naționale, cu modificările și completările ulterioare.
• Utilizarea calculatorului în 7 module - ECDL Complet, Autori, Raluca Constantinescu, Ionuț Dănăilă, Editura Euroaptitudini;
• Manual de Windows 8 – Katherine Murray, Editura Teora, 2012
• Windows 11 for Enterprise Administrators - Second Edition: Unleash the power of Windows 11 with effective techniques and strategies - Manuel Singer, Jeff Stokes), Steve Miles, 2023
• Utilizare SIIIR - https://siiir.edu.ro/manuale-si-ghiduri ;
E.) Calendarul de desfășurare a concursului, respectiv data limită și ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Etapa de concurs- Data/perioada
Depunere dosare de înscriere- 20.02.2025 – 14.03.2025, interval orar 12:00-15.00
Selecția dosarelor- 17.03.2025, ora 10:00
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor- 17.03.2025, ora 12:00
Depunere contestațiilor in urma selecției dosarelor- 17.03.2025, interval orar 12:00 -16:00
Soluționarea contestațiilor, afișarea rezultatelor- 18.03.2025, ora 12.00
Proba scrisă- 19.03.2025, ora 09:00
Afișarea rezultatelor – proba scrisă- 19.03.2025, ora 14:00
Depunerea contestațiilor- 19.03.2025 între orele 14:00-16:00
Soluționare contestații, afișare rezultate după contestații – proba scrisă-20.03.2025, ora 16:00
Proba practică- 21.03.2025, ora 9.00
Afișarea rezultatelor – proba practică- 21.03.2025, ora 12:00
Depunerea contestațiilor- 21.03.2025, între orele 12.00-15.00
Soluționare contestații, afișare rezultate după contestații- 21.03.2025, ora 16:00
Interviu- 24.03.2025, ora 10:00
Afișarea rezultatelor – interviu- 24.03.2025, ora 12.00
Depunerea contestațiilor- 24.03.2025, orele 12.00 – 15.00
Soluționare contestații, afișare rezultate după contestații- 24.03.2025, ora 16.00
Afișarea rezultatelor finale după probele de concurs- 24.03.2025, ora 16.00
NOTĂ:
- Conform HG 1336/2022 sunt declarați „admiși” la proba scrisă candidații care au obținut minim 50 puncte;
- Sunt declarați „admiși” la proba practică candidații care au obținut minim 50 puncte;
- Sunt declarați „admiși” la interviu candidații care au obținut minim 50 puncte;
- Documentele vor fi îndosariate în ordinea menționată mai sus într-un dosar cu șină și însoțite de opis în dublu exemplar.
- Este declarat admis candidatul care întrunește punctajul cel mai mare și a obținut minim 50 puncte la fiecare probă.
Relații suplimentare la sediul Centrului Județean de Resurse și de Asistență Educațională Teleorman cu sediul în Alexandria:
str. Carpați Nr. 15, Corp C, etaj III, secretariat, și la numărul de telefon 0347 805 501.